Tuesday, February 27, 2024
HomeUncategorizedCarlson denies he's working with Russian state-run TV station

Carlson denies he’s working with Russian state-run TV station

Tucker Carlson shouldn’t be launching a TV present in Russia.

So mentioned the firebrand presenter after an commercial along with his face and identify confirmed up on Vladimir Putin’s state tv.

The 54-year-old Carlson mentioned he had no clue his likeness was getting used till a journalist instructed him about it.

The advert was reportedly noticed on Russia’s information channel Rossiya 24, suggesting Carlson had landed a brand new job in Russia.

In line with the Mail, one other screengrab confirmed the phrase “Tucker” adopted by the phrase “on the weekend” in Russian, in addition to a show-reel of him talking to the digital camera.

RECOMMENDED VIDEO

Carlson denied all of it, reportedly telling Insider: “I’d by no means ever heard of the TV channel earlier than some reporter texted me about it this morning.”

He was then requested if he would ever contemplate partnering with Russian state TV.

“In fact not. I’m American,” was his response, in keeping with the Mail.

Carlson was fired from FOX Information in April and now hosts his personal reveals on X (previously Twitter).

RELATED ARTICLES
Copyright © Zizakiz all rights reserved